Friday, February 26, 2016

Nėra vieno atsakymo...

Nėra vieno atsakymo į klausimą:
"Kokį man patartumėte monitorių pirkti?"


Ypač, kai tą žinutę gauni nuo nepažįstamo žmogaus facebooke :)

Nes į tą klausimą aš užduosiu dar bent 10 klausimų:
- Kam, kur, už kiek, prie ko, per ką, kada

Ir tada pasipila specifikacijos: "Ai, nu..."
- aš tai studentas...
- 10 metų dirbu dizaineriu...
- noriu kartu ir žaidimus pažaisti...
- jungsiu prie seno nešiojamo...
- dirbu su 4K video montavimu...
- spausdinu savo spausdintuvu...
- dirbu atsisėdęs per du metrus...
- vakar nusipirkau fotiką...
- dirbu prie Dell 2408WFp, neberandu antro tokio, reikia, kad būtų panašūs...
- reikia darbams spaustuvei...
- na ne, aš galiu tik už 100 euriukų...
- turiu labai mažai vietos...
- noriu pirkti kompą išsimokėtinai, kad viskas tilptų į 500Eu...
- aš tai filmus pažiūriu...
- daugiau 1500Eu nenoriu leisti...
- man reikia tik papildomo...
- aš dar dirbu prie CRT, nes man netinka IPS juoda...
- kad matyčiau nuotraukas kaip fotoaparate...
- kad man nesiskirtų nuo iPado...
- o kas tas HDMI? Paskambinsiu jums vakare, kai vyras grįš...

Jei pasidarė aiškiau, kad poreikiai ir galimybės būna tiesiog priešingi, turėtumėts suprasti, kad viena žinute į tokį klausimą atsakyti neįmanoma.
Dažnai tų žinučių reikai tiek daug, kad paprasčiau paskambinti ir per 5 minutes išsiaiškinti

Turint bent kelias papildomas sąlygas ar sumą, jau galima patarti tiksliau.

Darbingo savaitgalio :)

No comments:

Post a Comment